Oct 28, 2014

BUDAK BARU NAK UP

tak tahu nak tumpang bangga ke malu?



yang ni aku suka. Hogwarts convocation katanya....akak bagi 5 like!

Oct 24, 2014

SHARE THE SCARE!!!

found this at my FB newsfeed today - 24th October 2014 (Friday)


"Cut out this voucher from today from The Star Metro cover page to enjoy this "scary" deal during Nights of Fright 2 @ Sunway Lagoon."

Oct 22, 2014

SENANG KE NAK DAPAT SYAFAAT RASULULLAH SAW



Sempena menyambut kedatangan Maal Hijrah/1 Awal Muharam 1436 yang bakal tiba pada Sabtu ini, 25 October 2014, jom mulakan azam berselawat 10x pagi dan 10x petang (mcm senang je...mcm kacang je..)


tapi.........lalai sokmo!!


lagi satu, 1-10 Muharam disunatkan puasa.what are the rewards behind it? - please google and study :D

Insha Allah we could gather up in Jannah, someday....

Ameen

Oct 21, 2014

MAK YANG COMEL

perbualan whatsapp dengan mak

mak: tengah makan cendol tepi jalan ni
aku : bukan tengah hujan ke?
mak: sini belum ujan lagi...nyum3


10 minit kemudian

mak: nak tak cendol? mak tolong tapaukan
aku: idle.........
mak: alamak dah hujan.lariiiiiiiiiiii
aku: mak nak cendol!


hehehehe sonok sebenarnya pukul 4.00 ptg semalam dapat message

mak : mak dengan ayah tunggu kat masjid UTP ni.singgah solat asar
aku  : YEAY!


Oct 15, 2014

Lawak Hambar #1

I didn't realize how good i was at yoga i do number 13 all the time

No. 13 - KrooooohZzzz to be exact :P

Oct 13, 2014

MONDAY BLUES =.=


Entah ke berapa kali aku buat kerja gila ni tetiap hujung minggu sejak bersendirian.hidup tanpa komitmen peribadi lah katakan

Drama korea paham-paham jelah berpuluh2 episod nak habiskan dalam satu hari tuh mana cukup..

Catatan rekod tidor paling lewat adalah semalam pada jam 5.30 am

Hehehehehe pastu mood jiwang2 pepagi Isnin aaaaaaaaaaaaaaaa ottoke ottoke ~

banyak scene kelakar and sweet :D



yang ni berkotak-kotak tisu terkorban :(



gambareyo~


Oct 12, 2014

Macam best tapi ........


Hmm lately, dah 3 orang yang aku kenal dah divorce. Rata ratanya yang kahwin awal lepas grad

Ngeri lah pulak nak kahwin...perlu ke?it's a battle u knowwww


Oct 11, 2014

BUDGET BETOL!


Dari aku melayan status carutan engkau kutuk kerajaan kat FB, baik aku layan Budget 2015

Oct 10, 2014

JUJURKAH ENGKAU?


Orang yang selalu berkata JUJUR akan mendapatkan 3 hal iaitu:

1) KEPERCAYAAN
2) CINTA
3) RASA HORMAT

- (Ali bin Abi Talib)

Aamin.....semoga kita semua mempertahankan kejujuran dalam diri.

#Mohonterasa

Oct 3, 2014

Dan Bila Esok....

Insya Allah kalau tak harini,esok lusa siapa tahu...

Jangan persoalkan,jangan cabar ketentuan Dia..

He knows better...

Bersabar

Bersyukur

Berusaha

Berdoa

Dan bertawakallah...

Mungkin harini hari kau...esok lusa satu hari nanti hari aku dan dia pulak

Ameen ameen ameen !!