Selamat hAri RayA~

Wahai kwn2 semua,,..di kesempatan ini aku nk ucapkan..selamat hari raya aidilfitri..maaf zahir batin..kot2 ter"laser" ke...terkasar bahasa...terkutuk...tercaci...haraf dimaafkan...makan n minum seme harap dihalalkan la ye...>___< yey...rayaA~!dh buley makan...ahahahahhahaa....x best nye...,,di saat seme org gi smbhyang raya..aku plak terkurung d rmh~siap buley berblogger lagi tu...sedey2....ahaahaha..tapi x pa la..raya bkn sekali;...thn dpn lak...~insyaAllah...

pelik lak rasanya beraya di KL...~aku slalu beraya di GRik~ de gk suasana beraya...gi mlwt sedara~org dtg rmh...ni cam lain skit...maklumlah di bandar katakan...de sapa je..paklang n paklong je..nmpak gayanya jalan2 di KL je la kot~dh r gaji aku nk bis dh...waAAAAAAAAAA.....tak buley nk bermewah2 shopping di kL~ sedey tol!nk wt cane..gaji bulan lps x seberapa pon...ahakXXX...baru kije katakan~

hMM...kwn2 (schoolmate) lak ajk beraya di rmh masing2...sedey tak leh ikot!arghHH...tapi x pe..dh penah ikot...time aku first time beraya kt perlis ritu!~x pnah tuu....maklumlah...dh dok perlis tak kan nk beraya kt perlis gak..kesian lak kt mak aku kan~

k la~sakit perut lak..nk pegi mandi pastu beraya ngn opah pstu bg duit raya yg x seberapa tu..hehe~kesian die dok sorang2 kt bwh~







Comments

Popular Posts