Oct 9, 2009

comel kan?





jangan terkejut kalau aku cakap umah aku penah kena berak ngan budak (yg pasti bkn bdk lam gmba ni la kan..bdk ni rajin cm cinderella pastu keletihan siap tido ag)

pada waktu itu,aku baru saja tiba dari kampung selepas pulang berhari raya..nasib baik diriku diambil oleh leha..hik2 dahla takmau tapau makanan akibatnya kelaparan sebab nak masak, gas pon dh habis (dahla siap masak nasik ag guna rice cooker)..adeh malangnya diriku..ok tu cite kebuluran di tengahari

waktu asar menjelang tiba, tetiba teringin nak basuh baju2 kotor @ bj digunakan semasa raya...housemate aku dah nampak dah ada sorg budak pempuan rambut kerinting cam megikariberapimawi duk men2 lam pagar kitorg..lebih tepat lagi depan pintu masuk!!kenape??kami pon x pasti..........tp yang pasti dia bukan sahaja meninggalkan tapak kaki malahan humphhhh!!kuang asam punye budak.nasib baik aku x terpijak najis die.sebab time nk jemur kain tu x pakai spek (tau ajela aku ni rabun tahap babun..tp masih boleh nampak gajah la)..tapi dh bau dah masa tu..cume x nampak je -___-

housemate aku semua geli nak basuh..takkan la nak biarkan camtu je??dahla depan pintu..nak masuk gerenti terpijaknye..bau pon semerbak~huh so terpaksa la diriku volunteer jadi macik cleaner..nasib baek aku penah cebok nenek aku.berkat dan pengalaman menjadikan aku lebih tabah di hari yg mendatang..terimakasih nenek!!

Yang Benar,
CUCUMU

6 comments:

  1. no comment..erk yey dh bley komen

    ReplyDelete
  2. hahaha....lawok r...sapelah bdk tu...ripot mak die!

    ReplyDelete
  3. dulu2, cang pun mcm budak kecik tu gak la kan? kui3..

    ReplyDelete
  4. err dlu2 aku berak lam toilet ah!!bdk yg ko nampak smlm la leha..hu2 takot!!! /me kunci pintu pagar =|

    ReplyDelete
  5. er...takot gk..>_____< die dtg je ko halau..wakkakKAA

    ReplyDelete