aku keliru menjadi buntu!

hehhe..tetiba dgr lagu bunkface dlm playlist aku..cm kena lak ngn aku..tapi xdop kena ngena ngn org lain..cm lam ni..hikhik..waAAAA..serabutnye..sigh~~

aku keliru
menjadi buntu
arah yang ingin ku tuju
rasa resah ku
kian celaru
dengan ilham ku tempuh


aku cuma mahukan
bayangan resah ku akan hilang
tapi keadaan memaksa
menghadapi semua
OO.. OH OO..OH


Inikah revolusi
atau hanya ilusi
bagaikan mimipi jadi realiti


Rasional diriku
rasional dirimu
penentu masa
masa depan ku


adakah masa
menjadi punca
diriku dalam dilema
benarkah anjakkan paradigma
susuli ku terima


aku cuma mahukan
bayangan resah ku akan hilang
tapi keadaan memaksa
menghadapi semua
OO.. OH OO..OH


Inikah revolusi
atau hanya ilusi
bagaikan mimipi jadi realiti


Rasional diriku
rasional dirimu
penentu masa
masa depan ku…….
Revolusi…revolusi….revolusi

P/S:hMMM...camna nk wt anjakan paradigma..????kena ada revolusi?hakhak~mengomMMM..

Comments

Popular Posts