Nov 6, 2009

why so serious?

aku memang betol2 tapaham nape arini ramai yg mudah berkecil hati.dalam erti kata lain "jiwa sensitip dan mudah patah" eh mcm parah sgt jer tuh..haha sapa yg seronok bila melukakan perasaan kawannya sendiri kan?misti dengan meminta maaf pn,masih terasa jugak.so bek xyah minta maaf!!ahah jahat giler aku kan?tp memang aku mcm nih dari dlu pon..hard to apology and forgive (jangan contohi yer!)bukan ego tapi entah.aku pon xtahu nk bagi perkataan buruk yg sesuai utk sikap yg sudah ketara buruknya ni

tapi jauh di sudut hati aku, ada sedikit penyesalan.almaklum la mulot dan tangan ni memang sgt susah nk dikawal (memang aku begini tp hati aku baik dowh!!!) angkat bakul pulak (jangan contohi lg yer!!)

so....sori sori sori pada sesapa yg teramik ati dengan kata2 aku selama ini.jap je insap nih pastu wat lagi!!ahaks

kalo aku amek ati pon, aku still wat lawak ape!dun take it too seriously la kakak2 abg2 suma..kdg2 kita kena biasakan diri dengan suma nih.kalo x,x byk la kawan kita..tol x? (kalo salah,xyah la pkai teori aku nih k!)

cakap cket dah terasa..come on la.chill la beb!!ehehe memang aku cpat merajuk tapi cepat jer sejuk blk...xde la aku berdendam sbb kdg2 aku blur dan cepat miskom (cpt judge & cpt assume kat org bkn2)..innocent giler kan?ahaha tp dun werilah ari2 aku marah ckp2 kasar tu bkn beerti aku emo atau meroyan ke ape...tp memang TABIAT aku mcm tu (melainkan buang tebiat.tu bukan aku lah tu k!)

k lah..ckp lah aku menghabiskan bebelan yg merapu ini kerna melihatkan jam dh pukol 6.harus pulang walau mcm mana pon..muahaha xde life betol lah!!nasib baik aku ngan leha masih anak dara lg.kalo dh berlaki,mampus la blk lewat2 mcm ni tanpa alasan yg munasabah..

tapi aku dpt rasakan hari esok dan lusa bakal membosankan!!ahaha melainkan leha ajak aku ngan k linda p ronggeng!(plz take note ye cik leha)..

k linda plak tetiba ajak wat sushi..ha tu lagi satu pempuan yg buang TEBIAT (sigh)..tp tu tebiat yg luar biasa dan x memudaratkan malah mengenyangkan (so x mengapala.acceptable tp x boleh diamalkan selalu) sbb aku pn ada rajin dan mlsnye!

Yang Ingin Meminta Maaf
AKU yg laser
opss~

4 comments:

  1. demmmm....hahaha. cait asal nama aku blh masuk dlm blog kamu ni. :P

    ReplyDelete
  2. woii...dok gelupoq nk pi tgk wayang..ahaahhaha...sapa yg sensitip tu...ko ni pn laser manjang...:P

    ReplyDelete
  3. ops~mn de laser weh..len ah aku kutuk fizikal ke ape..ahaha bese r..kalo ceting ni,mudah sgt salah paham..

    ReplyDelete
  4. >__<" ecececcee...nk sdpkan ati la tu..=p

    ReplyDelete