bermalas-malasan di ofis~

haih..apsl smpai ofis ja aku malas ni ha?....dh ada carrel elok2 pon x leh buat kerja~ke aku only aktif pd wktu tgh mlm~adoi la~waaaaaaaaaaaAA..STRESSED..sigh~

semua kerja aku malas nk buat..apa nk jadi ni..dh 2010..umo makin meningkat..1 achievement pon tadak~ckp psl kerja teringat lak..dlm kemalasan aku ni..buleh lak terjoin bisnes kakak aku..hmmm..kena carik 4 org...omg!what have i done!tapi aku x wt pape...dia yg pi reg kt aku..siap pakai duit dia...arghhhhhhhhhh~~~~~~~~~~~~~~~~~tapi xpa aku akan try advertise benda ini...mmg la modal rm100 apa la sgt..skali shopping dh abis..tapi lemah siot nk attract org join~walaupon 4 org ja..still rasa berat...tapi kalau dpt 4 org kira ok la..dh ada monthly income..mula2 cm x caya gk..pastu baru tau..sbb rm100 tu kira rotate every month sbgai modal la..sbb tu leh dpt every month sgala untung2..keh..mcm bisnes fadli tapi yg tu mahal siot..hmm..wlaupon masuk cm dipaksa tapi hrp2 ada la hasil..buleh la smbung blaja pakai duit sndri..x pyh tunggu unimap...lambat!haih!tapi...ssh skit la..aku bukan mulut manis pon!x suka ajk org..adakah itu satu keegOan?oh tidak!BUkan cmtu~huhu

sudah...baik pk cmna nk cari org..nk writing kt opis dlm mimpi ja la..sebek mlm tadi bgn...ada gk la sepatah dua...hak hak~tu pon bazir masa ja..bgn2 lapo..pastu makan..pastu sakit perut..pegi tndas 2 kali!sengal..sapa suro minum nescafe..asal minum rasa cm nk melepas..opsss..tu x masuk masa aku jadi coackroach hunter...kalau jmpa lipas kompem r lipas tu mati di tgn aku...walaupon sbenonye bkn pakai tgn pon...pakai spray ok..wakakKAKKaa..dr dulu smpai skang x berubah rutin aku..bgn mlm wt kije skit je..ahahahahaA...tapi at least ada la gk..drpd xdop lgsung..hahHAHhahahaha

SUDAH...!
/me berusaha writing di opis...haih!

Comments

Popular Posts