MACIK GORENG PISANG YANG SENGAL

di suatu petang kelihatan beberapa gerai goreng pisang di tepian jalanraya

lalu aku memberhentikan diri untuk melihat2 apa juadah yg ada. belum sempat agi nk tanya.macik tu dulu dah tanya

"ha adik cari apa?cucuq kaa..."
"haa boleh jugak..ada lagi ka?"
"eh dah habis tadi..laku betol arini cucuq"
"......"


dahla aku terlepas byk gerai kat belakang td..takkan nak blah cari gerai lain plak.apakata macik & pacik gerai nih..so terpaksa la order goreng pisang 2 hingget untuk menyedapkan hati mereka

hah!!kalo la aku tau lambat cenggini nak tunggu kol4........*sigh*

buang masa pon ada..kalo x ptg ni leh panjat gua sami.mlm ni leh p shah cafe mkn western!baru la balance..aih!!baru bukak plak cinemaonline tadi

P/S:emo kat diri sendiri...takkan nk emo kat leha pulak.dia dahla kena air sabun tadi.kuikui wahahaha mari gelakkan beliau =b

Yang Geram,

AKU

Comments

Popular Posts