muhasabah diri~

lately aku rasa byk sgt kejahatan yg telah aku buat di atas muka bumi ini~
1. mengular time kije~2 mggu berturut dh tgk wayang kt jitra..wahaahahA..
2. semayang lambat
3. x kusyuk dlm smbhyang
4. berfikiran jahat~berprasangka~~cmna nie
5. mendengar benda2 lagho cm lagu2 jiwang, dgr aib org etc. cub

aih~byk lg la..kdg2 x prasan pon..biasalah manusia mudah lupa..sbb tu nabi ckp kena slalu mengingati antara sedara sesama islam~

bila pk2 balik..sbb tu la kot rezki aku cm lmbt..x dpt kije tetap lg~what so ever~~~bapak aku slalu ckp selalu smyg lmbt nnti rezki pon tuhan bg lmbt la~>_<"

tu x masuk dosa2 lama seperti mainkan prasaan org..isk3..tapi dh mntak maap..hope diampunkan tuhan~ sesungguhnya aku tidak sengaja nk wt begitu~it just i was thinking too much..4D thinking~hehhehe..tapi dh dpt balasan pon~xdop boifren lg smpai skrg..umo dh meningkat~pdn muka aku!yg dtg pon org2 x besh~elok la tu...

aku telah insaf dan berazam tidak akan mengulangi kejahatan2 seperti di atas~

p/s: rugi la terlepas ceramah mengingati mati kt masjid pdg katong smlm..makcik aku dtg dan terlajak lak~sebek x pi karok lg tu..tu pon de org ajk wayang lg~ahaks..

Comments

  1. alhamdulillah...dah kembali ke pangkal jalan.haha lupe nk ajak ko beramal ibadah arini :D

    ReplyDelete
  2. ahaks~smlm aku cm nk sahur~tapi awl sgt kol 2~igt nk bgn pastu..x bgn dh!ahaks

    ReplyDelete
  3. aku set alarm 5.30 tp bgn 5.45 mamai2 cari roti.makan2 minum ayaq kosong jer.pastu sambung tido blk.BAGOS!!

    ReplyDelete
  4. oh dems!!~k najwa ajak p a staq plak esok..
    >__<"

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts