Jan 6, 2010

NAK GURAU PON X BOLEH?

pada suatu petang,seorang gadis 20-an menerjah sebuah opis melalui pintu hadapan (sebab pintu blkg no entry la pulak!menyampah betol!)lalu meminta pertolongan seorang staff yang tugasnya memang membuat kerja2 pejabat.ok lah mintak dia fax sekeping borang kepada seorang supplier atas urusan urusniaga yang x dapat aku menerangkan dengan lebih lanjut di sini.

tulah!tanak bagi student masuk sgt.kan dah kena buat kerja2 remeh seperti itu..muahaha!

tunggu punya tunggu.akhirnya!!ARIGATOGOZAIMAS..spontan keluar dari mulot haku

terima kasih dalam bahasa melayu yer...


sssssssssss...hehehe sambil tayang gigi lalu cabut lari!!


Yang Bergurau,

AKU

6 comments:

  1. wei....ko dok wt sempoi dgn sapa tu..jgn ckp dgn cin***** plak..hahahahahhaa

    ReplyDelete
  2. haha tatap muka dia pon x tergamak aku!!

    ReplyDelete
  3. sapa yg ko kenekan, napa dia buat muka ke bila kene potostat tu..haha bz body

    ReplyDelete
  4. APsal aku tak faham langsong ni

    ReplyDelete