nk shopping~

haih..aku tatau la aku makin kurus ke pe...tapi seme suo aku longgar2..x selesa untuk dipakai!pstu seme bg adik..last2 ape je aku ade..dh la byk bju ilang time nk pindah sini dr UTP!balik2 tgk byk baju yg xde...aneh~huhuhu...tapi seme baju singkat2 pon....hehhee...wajar la beli baju sopan skit...hehe..x seswai nk pakai kt sini..nanti mak usha~so phm2 je r...ahaks..wiken ni nk ajak ayah penang~yeyyyyyyyyy..hmm..lately rsa malas nk pakai bju kurung pi kije..kalau pakai pon nk pakai kain cotton je..sbb selesa..kalau kain lain x bes r..cm ape je..dh r menarik perhatian..nnti kene tego lg dtg opis pakai cantik2...wohhohoo~

hmm,..kerja..aku mau kerja..kontrak nk bis dh ni..tadi de company pe tah call..x igt bila aku apply..dh r training..haih!oh!kerja2..dtg la kepadaku~lalala

sekian sja buat kali ini!

Comments

Popular Posts