WAJARKAH AKU?



gambar tiada kaitan dengan lelaki mahupon perempuan yang masih hidup atau pengsan



3/1/2010

aku yang sangat terdesak ini terus berlari2 ke toilet TESCO Mergong Cawangan Aloq Staq yang sangat dipenuhi oleh perempuan2.baru jer nak masuk satu bilik ni,seorang aunty dah dapat dulu then takpela.utamakan yang lebih tua dan memerlukan dahulu adalah lebih baik.(walaupon aku lagi memerlukan di saat itu)

aunty: adik tolong pegang sat pintu ni..sat saja (HAHAHAHA!!memang patot aku mengalah td)
aku: hmm...hmmmpp yerlah (muka ketat semacam) >____<

tetiba perempuan kat bilik sebelah dah siap!aku terus meluru masuk tanpa menyedari amanat yang sepatotnya aku laksanakan tadi.opss *sigh*

rasa bersalah menyelubungi seluruh toilet tapi apakan daya...dah keluar tengok2 aunty tu dah takde...wuuuu tapi tadi macam ada dengar orang menjerit2 kat luar (ah bkn dia kot..sedapkan hati yang bersalah ini)

dengan ketakutan,aku terpaksa shopping dengan berhati2 takot terserempak dengan aunty tadi..huhu alhamdulillah tak jumpa pon

So aku kah yang bersalah dalam hal ini?

Yang tak bersalah

AKU

Comments

  1. omg!ritu x cite pon de org jerit!kompem makcik tu..kesian kesian~=p

    ReplyDelete
  2. haha dengar suara wanita2 cina jer..ala diorang cakap biasa pon cam bising2..

    -hahaha!!

    ReplyDelete
  3. hahaha...chang sengal + bongok.muahaha berjaya menceriakan aku mlm2 ni. kuang ajaq aritu tak cerita ada org jerit mesti ko takut aku suh g cr makcik tu dlm tesco tuk mintak mahap kan...hahahha

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts