welcome 2010.bubye 2009

aku pasti dan tak dapat nafikan ramai bloggers yg akan post entry yang sama hari ini..1/1/2010

hai sepanjang tahun 2009,apalah sangat pencapaian dan perubahan yang aku berjaya laksanakan?mana mana?x nampak pon?tuhla tunggu masa saja Tuhan tunjukkan.memang kita tak mampu nak nampak pon kan?takat sijil,award,pingat2,piala apa suma memang la nampak.eh ops itu pencapaian bukan dosa pahala (memang la nampak terang2 ngok ngek!!)

abaikan paragraph di atas cam menumpu lebih kepada awal muharam jer..kui2 sebab tang dosa pahala jer tapi pencapaian tu merangkumi sekali la since kita ni kan khalifah Allah di muka bumi ini (amenda aku merapu nih??!!)

ok siyes.aku memang emo awat karaoke semalam tutup hah?x terasa bersalahkah membiarkan penduduk2 kangaq ni hilang pedoman tanpa sebarang hiburan di malam new year?tsk tsk
tapi takpala dapat mkn charkoteaw semalam pon ok la..pasni nak makan kat tempat len plak!next station : SHAH kedai lampu merah tu ok?ha2 azam aku nak rasa makanan kat sume restoran kat area perlis ni!!muahaha gelojoh x azam tersebut :D :D :D

tapi balance ape..terselit jugak azam ingin kuruskan badan.tak2 nak sihatkan badan (hehehehehe!)dengan panjat gua sami at least sekali sebulan (ops!!takmo target seminggu sekali kang takot x terpanjat plak!!) *sigh* hmm ok2 seminggu sekali..redha jela

azam seterusnya adalah untuk hidup di kaki sendiri!he2 takdala tanpa talian hayat kawan2 & family sume tapi aku xmau berharap kat sapa2 sekarang..biarlah aku susah senang sendiri.x cukup2 lg ke menyusahkan orang?tapi kalau aku senang/hepi, takkan aku nak lupakan kalian suma kan?

ok cukuplah setakat tu jer..takot byk2 pasang azam.x tercapai di akal pulak karang.lagi menyusahkan ade lah!!haha so janganla azam yang berat2 sgt..bersederhanalah dalam kehidupan..

last but not least, HAPPY NEW YEAR!!!i love u 2010 if u can bring a lot of happiness for me this year ^__^


Yours faithfully
AKU

Comments

  1. "i love u 2010 if u can bring a lot of happiness for me this year"<--love bersyarat tu...ahaks

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts