jalan-jalan cari makan

tenkiu my boss!cik farihan~heheh..ngidam la aku nak makan kt restoran berputar angkasa die banje~waaaaaaa...wat teruk pulak..nanti buleh pegi sendri la..kekeke

disebabkan tak jadi pi restoran tu..pi la layan secret..pelik gak cik kata kena book dlu kalo nk pi restoran tu,,.budak2 bilik ni ckp tak yah book pon buleh pi..aku pon tatau...selama pegi alor star tak penah pon pi menara alor star tu~tengok dari jauh la..tak terlintas nak pi tempat jiwang tu kan..akakakak..

tapi yang syiok nya...servis secret recipe kt sini ok la dari hari selalu..dah improve!congrat~kekekeke..
aku pon try la S.R fried rice with satay..hmmm..apo nk dikato!terlebey lada..bukan black pepper!lada sulah kot!sebek la ada satay..ada gak la rasa masin dlm nasik tu...dh la dipenuhi kacang panjang..penat tu nak abiskan..kalo aku yg bayo mampus aku makan tak abis punye..kali ni terpaksalah pulun...walaupon tak abis..ada skit2 tuu ok la..adoi..kenyang gile..aku ni bukan mkn byk pon..kalau nasik tu memang sikit la..lauk je lebey..benda2 lain tu buleh sumbat byk cam steambot ke~keh keh!

ni la dia..nasik+ayam+telor+satay ayam

saki baki aku yg karnivor ni..tomato aku makan okay!bagus untuk kulit..lalala (byk gile kacang panjang...sebek la aku layan makan gak..yg tinggal tu memang tak leh pi la..=p)


ni mozarella baked fish Azierahh...hahah..aku yg recommend sebab aritu aku makan sedap la gak..tapi bos aku cakap tak sedap..hahaha..cepat lak dapat tadi..dulu lama gile kot..hampeh!time aku je lambat

tengok azierahh pon tak makan asparagus!apetah lagi aku si karnivor~~=p

ni nasik pe tah..wanie order!nampak cam besh..tapi aku tak berminat..buleh plak..ekekeke


ni appetizer..tah apa nama..sedap gak..ada udang kt dalam..ehehhe

makanan bos tak amik gmbo la plak...die order vietnam mie petah,..cam mi sup!wakakaka..wanie ckp cam bakso..yo la tu~

nyway tq cik farihan..sob sob..esok last day aku kt sini sebagai seorang RO...hope to be back as lecturer pulak..insyaAllah~

seme keje dh siap!report RnD... report MOSTI~hehehe..except 1 paper...hahahaa...buleh lak rasa cam takmau buat..sebab ritu cik kata wt la 2-3 paper..so 2 pon buleh la kan?~ tapi kalo plus dgn paper micotribe jadi 3 dah la..hahaha..kalau tak mau buat tu macam2 la alasan~!wakakakakakA..aih!kena berusaha ni..asek tido awal je hari2...adoi

==cerita dari seorang carnivor==

Comments

  1. woh!!waiter yang sama ngan sebelum2 ni..ahah siap cam ag muka budak tu.grr

    ReplyDelete
  2. a'ah!jgn anti die..kesian dowh..budak baru belajar~~=D =D =D

    ReplyDelete
  3. ahhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!sebek ada improvement

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts