LEAVE ME ALONE

Hmm kalau kawan dah beriya ajak siap pos kad kenduri kawen kan.berdosa x kalau x pergi?

Kalau alasan aku boleh dianggap kukuh xpe kan?jauh + takde mood *jiwa kacau mode*

Kalau pergi pon semata-mata untuk kenduri dia je..berbaloi ke?bukan aku yang bahagia pon kan?tapi selfish sangat tak dalam situasi begini?memang aku sakit ati tengok orang naik pelamin lately *evil laugh*

Buat ape pergi tapi x ikhlas kan?Bukan sengaja tapi entah tiba-tiba aku rasa keadaan skg macam makin menyiksa batin aku..buat apa menyusahkan diri sendiri kan?eleh balik2 ulang ayat sama ni jer

i think i need to move on
tapi apa kesudahannya?cakap senang la weh!!cuba buat tengok..pi mai pi mai tangtu jugak
so decision : going no where.just stay!muktamad ke tak nih?ok lah titik.

malas nak amek port hal orang lain dah..tapi betul la kadang2 orang cakap

kebahagiaan ada di depan mata tapi kita nampak kat orang lain pulak
Ya Allah,janganlah engkau jadikan aku hamba yang kufur dengan nikmatMu..amin


Yang Tekad,

AKu


Comments

  1. waAKAKAK..yang ko sakit ati tgk org naik pelamin tu pecer~!nyway mmg susah nk move on pon..just move to anywhere~sebatu ke 2 batu ke..sikit2 lama2 jadi bukit!=b just forget the past..

    ReplyDelete
  2. sakit ati bukan dengki la weh!hahah +ve +ve
    yes it really is!!haha misti ko pon dah bosan dan jelik bl dgr perkataan tu lg...

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts