May 13, 2010

ADA AKU KESAH?

Makanan pelik2 taik minyak taik itik..~

Memang x dinafikan makanan skg pelik2 dan best2 tapi aku dah xkesah sgt ar sebab gara2 pasal makanan la punca datangnya penyakit.lagi satu ....masalah kegemukan!!!?sapa yang makan mcm2 tu terasa la sendiri :p

so berpada-pada la dalam mencari makan..haha!kalo ikotkan takat ikan rebus cicah budu berulamkan timun pon, aku boleh taram sampai kekenyangan..dgn kata lain x memilih sgt/cerewet tang2 makanan ni

lagi satu tebiat burok aku yg sukar dikikis - makan x ikot masa.makan ikot mood.makan ikot sedap tekakkk je

tapi jgnlah sampai makanan tu lgsg x diterima akal seperti rentung semasa kejadian goreng.hangit.beku dan sebagainya..tu org gila pon x makan

kesimpulannya: nak belanja aku makan, type ON MAKAN dan hantarkan ke 012-967 * 967

:D :D :D

-fuhh..lama siot x update blog ni!!kan dah terlawyer burok

1 comment:

  1. hampeh!kalau kt mapley memang ko bulih abiskan 3 dishes pon!aahahahA

    ReplyDelete