Jun 8, 2010

I'VE BEEN TAGGED

3 nama samaran kamu:

: chunk - nama akmal sy entah hilang kemana..
: nor - di umah sahaja
: comel - kdg2 bila parents sy terlupa pggil nor.adik!jgn mrh.adik pn comel tp comel kecik!hehe :)

5 tarikh penting dalam hidup kamu:

: Jun
(my besday!hee)
: May (besday adik laki & ayah and ...k!harus lupekan!)
: March
(besday abg sy 3/3)
: Selamat hariraya aidilfitri mulia..sori tu je terlintas di minda! :D
: Tiap2 hujung taun!! (yer itu sgt penting bg saya sbb keesokannye tu dh bertuka tahun, besday mak & adik bongsu saya juge)

5 perkara saya buat semalam:

: Cari2 novel yg customer booked & pos with K Najwa
: Update blog
: Chatting dgn adik tnya family di rumah~
: Tengok cite best @ tv2 (ayu raudhah, zul huzaimy, ashraf muslim, fizo omar)
: abis je cite tu terus zZZZZ!!


5 perkara yang buat anda gembira:

: Masuk gaji!! $_$
: Bisnes lah!bila laku je misti seronok..alhamdulillah!
: Bila tiba hariraya..semua insan bergumbira~ =))
(bila nak start posa nih!)
: Public holiday!!heee =p
: Bila org rindukan saye!!

5 hobi kamu:

: Its All About The Music - radio?its a must for me =)
: Shopping
: Check email - update customer2 novel saya..bisnes sgt happening!
: Reply msg!he2 lately saya x suke sms org dulu.im sori!
: Facebook -boley update psl teman2 yg jauh di mata yg dh kawen, beranak pinak etc

5 tempat percutian idaman kamu:

: Singapore!!-riang ria Sentosa Island..lg best dr Genting!
: Korea!! -
ley suh kwn saya bwk jenjalan & jumpa artis2 yg digilai ramai kat Msia ni
: Japan!! -
ley jumpe geng2 h!p..para2 sakura~uwah
: Malaysia!! -
sbnrnye x abis lagi saya pusing2 satu Malaysia.tp prefer pulau la
: Bandung!! -
ni boley pergi bl aku betol2 dh ready utk kawen shj!!hu2 =)

5 sebab kamu jawab tag nie:

: ditag oleh kN
: bertindak mengikut arahan
: xde idea/topic nak post
: dah lama x kena tag..layankan aje
: next!


5 orang yang nak di tag:

:
Wadi
: K Emot
: Ucu Linda
: Leha @ Hakita Sina

5 comments:

  1. eee.. tag aku tapi xkasi tau

    ReplyDelete
  2. ahhaha..kena jawab x tag ini?=D =D =D

    ReplyDelete
  3. harus eh..so tak buat pon xpe..x berdosa~keh3..=p

    ReplyDelete