Jul 24, 2010

DUNIA INI IBARAT SKIM PINJAMAN

kekayaan, kesenangan & keselesaan adalah di tangan kita.kenapa masih ada ramai orang sanggup hidup dalam kesusahan, penuh dengan hutang?

Tuan2/Puan2 bangunlah sedarlah ubahlah sikap. Kalau anda usaha pasti anda akan dapat apa yang anda inginkan

*copy dari status ym sorang mamat "hyprobulk"..yang peliknya dulu2 x pernah2 pon pm haku?motif apa skg kerap sgt duk pm/buzz segala?x lain x bukan misti nak pancing downline kan?

dan-dan aku tukar status "Dunia ini sementara".memang betul pon.duit2 harta2 skg pon sekadar pinjaman dari Dia..kalau nk hilang, benkrap tu bila2 masa jer..so jgn takbur sgt dengan kesenangan sekarang..

xpelah aku dikelilingi hutang di dunia.jangan di akhirat sudah..janji aku bayar pakai duit aku.bukan duit orang lain pon kan?

p/s: kalau dah org taknak/berminat tu, tapayah la paksa2 kan?meluatlah..plz?

3 comments:

  1. hehehez2
    aku tau ko ckp psl sape..
    cos aku pon rase benda yg same!
    huhhh~

    ReplyDelete
  2. haha yeke??adakah kita mempunyai rakan yg sama.atau sama spesies cm die ni :p

    ReplyDelete
  3. :D opss..aku tau gak~shhhh..sebek die tak pm aku!waKAKkaAa

    ReplyDelete