nasik lemak ayam golek~


mARi berbuka bersama ayam golek!hak3..dh 2,3 ari aku dok ngidam ayam golek, ayam berempah..tapi tak sempat sbb asik pi pasar ramadhan,..2 hari lps pegi buffet cheng ho ipoh..tapi sbb tak bes aku takmo post kt sini...baziR RM25~uishh..

hmm..asal lalu batu gajah kompem r jumpa kedai sikmak ayam golek ni!so smlm aku menggagahkan diri try jugak kedai ni..tapi sampai2 si Deqni ni tak sedap ati plak..sbb kedai ni sebelah dgn tokong/kuil hindu..ahahhaA!SEBek dia tak berubah pikiran so dpt jugak aku try!memula nk duduk dlm pondok die tuu..punya la berebut ngan orang..tup3 hujan..terpaksa pindah duduk tempat bese je la~so takde la gmbo pondok cumil tu!

kedai ni bukan saja menjual sikmak ayam golek ye..ada gak special dish cam tomyam, pulut mempelam, tah apa lagi aku tak usha sbb memang main purpose nk try sikmak ayam golek!rindu ayam golek yusri dekat behor temak!(aishh sabar next wik aku balik!)

takmo ckp byk skang aku dh amik gmbo die~ting!


ni la dia ayam golek yg dh bertukar menjadi ayam percik!

hmm..memang tak sama langsung dengan ayam golek yusri!ayam golek die dh serupa ayam percik..tak rasa serai pon!tapi since aku dh lapo (berpuasa..=p) kira okay je la..boleh la melepaskan ke'addict'an aku terhadap ayam golek~boleh la dari pegi makan buffet RM25 kelmarin tapi macam makan RM10!hahhahaA..tak worth langsung!

let me introduce u~blkg tu sorang nama dia Ali n sorang lagi Abu!


kekenyangAn!hayyaalassolahhhH~~

hMM!dh 2 hari frust so harini tapau kt pasar je laaaaA~~~lgpon bazir masa ja makan kt luar ni!eceh~


Comments

Popular Posts