GAIA GAIA GAIA EH RAYA!


opss tudia raya datang lagi!!setelah sebulan berpuasa (eh 2 ari lg..lek lu)

baru pas bersalam-salaman dengan teman2 sejawat kat parking lot office depan..since depa balik kerja pukoi 5.aku sorang je tersadai kat cni sampai kol 6.30 sambil2 nak tunggu berbuka puasa bersama rakan2 UTP di Mai Cafe.dan lagi nak mengarang 50 baris ayat sambil2 mencoba tudung & inner yg baru dibeli dari GG Collection.

sayu pulak teringat zaman2 balik kg taun lepas!kalo x silap, aku jugaklah paling last blah dari sini..haha tapi bus aku pagi esok pukol 9 pg so xpelah nak bermalas-malasan lagi di saat cmni.

hmm aku bertuah kerana dapat menyambut hariraya bersama keluarga yg lengkap - ayah,mak,abang,adik.harap2 tahun depan dpt sambut mcm tahun ni jugak.insyaAllah..eh motif sbnr nk ckp sedeh tgk berita kemalangan semakin meningkat dekat2 nk raya ni!sedang risau jugak sebab parents & adik2 aku pon on the way balik kg ni..minta2 selamat di jalanan!aminnn

salam simpati buat housemate @ K. Nani yang terpaksa bertugas di hariraya yg mulia (polis lah katakan)..so aku rs bertuah lagi sekali kerna dapat cuti raya mcm orang lain (kecuali k. Nani hehe)

buat yang ingin pulang ke kampung - "BERHATI-HATILAH DI JALANRAYA.INGATLAH ORANG TERSAYANG"

buat yang terpaksa bertugas di hari lebaran (termasuklah kekandaku yg sedang berkhidmat di TMNet, Munir Rashid berkhidmat di Dell dan x lupa juga buat K Nani yg sedang berkhidmat di IPK Kangar, Perlis)- "JASAMU DIKENANG" hik2 =b

kejamnye..SELAMAT HARIRAYA AIDILFITRI & MAAF ZAHIR BATIN yer seme!! :)






Comments

Popular Posts