insomnia di pagi hari~

benci r nescafe baru ni~halus!!!dem~dlu aku rasa cm dh imune kot minum nescafe.minum byk mana pon aku tido gak. kali ni lain plak.bukan harini je. sblm ni pon cmtu gk la after minum nescafe halus ni. mungkinkah sebab dia halus, then easily absorb to my body then trus takleh tido!woargh~~~~meroyan..dh r tak tido smlm.tido pas subuh.tu pon tak lena. sakit hati. stressed. baru aku tau rasa insomnia cemana. nk study pon cm takleh sbb ngntuk. lemoh badan. <--alasan~=p




hahahhaA~ rasa cm nk meronggeng ni!opss~benci benci benci!imune system badan aku terhadap nescafe sudah berubah~tidak!!aku tak percaya!

Comments

  1. ronggeng mana tu ngantuk2...bwk keta pon x betol!

    ReplyDelete
  2. hahaA~ronggeng cari kedai body kit mini cooper la~=p =p =p hehe.takde r.gi jj beli brg jap pastu pas zohor balik~

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts