Dec 5, 2010

KEMBALI SELERA

sedar x sedar dah 6 bulan aku mengamalkan minuman kesihatan ISO 3 ni..start masa besday bulan 6 dulu lg dah~

sepanjang pengambilan mnde alah tersebut, ada la jugak kesan ketara yang aku nampak - kulit badan dah hilang jerawat (resdung),parut2 pun pudar...tapi yang pelik berat badan aku menurun & susah nk naik.makin kering!dan penggunaan belt sgtlah kerap.mana tak nye, asal minum menda alah tu je dah kenyang.selera makan pon tadak..makan nasik salu x perabih & dah x mampu perabih makanan org lain..haha

maka aku pon cobalah stop kelmarin..sekali semalam, aku mampu balun 3 pinggan nasik!memang tu pon habit pemakanan aku yang "normal"..sigh

as conclusion memang aku patot berhenti amek makanan/minuman tambahan ni...agaknya ada side effect kot?

p/s: tapi bagi sapa2 yg nk amalkan tu dinasihatkan pantau dulu kesan2 positif & negatif sebelum & selepas pengambilan...peace! Y(o.o)

No comments:

Post a Comment