Dec 24, 2010

YOU'RE BEAUTIFUL


Semalam tetiba terdetik nak tekan @8tv sementara tunggu iklan Saka Jentayu @ tv3..

tiba2 mata ku terpandang "bidadara" yg mcm pernah ku kenal (eceh mcm pernah jmpe face 2 face je sebelum ni..kwang2)

woaaaaaa Hwang Tae Kyung!!oppaaaaaaaa~

kdo yg pernah aku tonton kat aznv suatu ketika dahulu akhirnya leh tonton kat 8tv je..muah!

untung betol si Go Min Nyu ni terpaksa menyamar jd lelaki sebab kena ganti abang kembar die iaitu Go Mi Nam yang tiba2 jatuh sakit sehingga tidak dapat menandatangani kontrak dan tampil di depan umum sebagai ahli baru rockband A.N.JELL.

padahal asalnya dulu2 minah ni seorang sister!sebaik suara best mcm abang die :)

Maka terpaksa la dia tinggal bersama 3 orang lagi ahli A.N.JELL - Tae Kyung, Shin Woo & Jeremy.Masing2 x tahu pon identiti & jantina sebenar die..keh2 tapi yang klakarnye masing2 pon akan jatuh cintan ngan minah ni nanti...wheee!!


p/s: sarange oppa..ajushi?ops teringat leha di zaman dulu2~haha <3

4 comments:

  1. aAAA!nak cite ni~~besh2 tgk kt 8tv..hehe..
    weh tak paham apsl aku dlu2?=p

    ReplyDelete
  2. haha bkn ko dlu salu gayut ngan ajushi ke?opss~

    ReplyDelete
  3. auww.eh ko tau?heee~lupa lak..=b

    ReplyDelete