Jan 21, 2011

ALANGKAH INDAHNYA DUNIA




Tamatlah zaman persekolahan
Masih dihantui memori
Waktu kecil waktu yang gemilang
Oh Tuhan ku tak mahu pergi


Alangkah indahnya dunia
Bila kita semua tak akan membesar
Alangkah indahnya dunia
Bila kita semua akan bersama selamanya


Tak lupa pelbagai peristiwa
Waktu pergi mengaji
Ponteng kerana ku macam tak biasa
Hoo..oo..


Alangkah indahnya dunia
Bila kita semua tak akan membesar
Alangkah indahnya dunia
Bila kita semua akan bersama selamanya

p/s: aah aku tertarik dgn lirik lagu ni..haha alangkah indahnya bila kita semua tak akan membesar!!




eh cop cop!!comel gak si Zahiril Adzim ni rupenye..perasan kecomelan dia pon sejak beliau jd pelakon utama dalam drama Merah Puteh @ TV3.Mengikut cerita housemate aku, pelakon teater rupenye si dia ni.ada blog tau!sila terjah :P

ahah layan gak rupenye teater ni ek?best mcm wayang ke?hehe tp secara langsung misti feel lain cket kan :)


8 comments:

  1. kan kan!eheh mb penarik kat tahilalat tu kot :))

    *wink2*

    ReplyDelete
  2. tengok cerita 6progresif tu, teringat zaman sekolah2 dulu.. best jerk..

    ReplyDelete
  3. thanks for dropping by! nanti rajin2 singgah lagik yaaa....

    ReplyDelete
  4. oh..yg dlm klip video tlg igtkn aku tu ke..Fana minat ni..hahahA!~

    ReplyDelete
  5. hhahahhaa..aku sukeee gileee lagu niiiii~~~

    ReplyDelete
  6. aku suka dia woh.. cool je..

    jom join bloglist terompah..

    http://brokenterompah.blogspot.com/2011/01/pembukaan-blog-list-terompah.html

    ReplyDelete
  7. wooooooooo!!~ramainye suke...byk persaingan neh.hins <3~

    ReplyDelete