PELIK BINTI MUSYKIL

ishhhhhhhh kambin pon hairan!

ada sorang minah tu beria-ria je haritu nak beli sebuah novel ni. - Penjara Rindu by Nia Arissa-

die dah buat pembayaran pada sekitar bulan november kalau x silap aku lah.

tapi tapi kan sampai sekarang dia x bagi nama,alamat & phone no untuk penghantaran

jadi apa saya patut buat dengan customer mcm ini pon ada ke patot???

tapi berdasarkan record memang minah ni regular customer jugak la..tapi salah aku gak lainkali kena mintak nama,alamat & phone no siap-siap before diorang buat pembayaran!

hadeh tapi aku nak bank in balik pon,dah byk sgt account no minah ni gune termasuklah cash-in deposit (eh yang ni sah2 xde acc no!!)

haiyaa ini macam orang pon ada ka? bikin manyak susah woo

aku nak cari pendapatan sampingan yang halal woo

pada sapa2 yang ada beli novel ni baik mengaku cepat!! :(

novel yang masih tercari-cari pemiliknya~

Comments

Popular Posts