terasa borink

klip pop klip pop~rupanya dh dekat sebulan aku bercuti..dok rumah, buat apa yg patot..tugas wajib: mandikan seorang budak kecik 2 kali sehari, basuh berak dia, dok layan kerenah dia sampai aku dan dia org last skali tido dlm rumah..kuang3...~ 2,3 hari ni busy mengemas secara berpukal!kah kah!~bulan 6 nak kenduri!kenalah buat apa yg patot..kerja yg paling aku suka: membuang!buang, buang dan buang!!haih byk betol benda2 yg tak patut..hahahahA~Abeda lepas ni mesti ada org hilang barang..sebaik aku nk cabut dah...ahaks~!

hmm..harini stgh hari dok ngadap laptop bapak aku tolong dia edit2 kerja die skit..stressed gak la mata aku ni dh lama tak ngadap lappy!pastu sempat tgk match Lee Chong Wei vs Taufik Hidayat...yey!menang!!!!~tak sia2 aku tengok..huahuaA~~~~gara2 sibuk, terlepas kek coklat moist chunk!Tidakkkkkkkkkkkkkk~~~

Handphone aku skang buat perangai lama dia balik...baru setahun lebih!geram plak aku!asal nk jawab call je terOFF!kena pakai headset baru ok..ada ke patut???hish3..sebaik tadak call penting dh masuk skrg..tapi minggu lepas ada miskol, cek2 kt tenet Bank Muamalat Bandar Tasik Selatan yg call..apa?apa?nk panggil interbiu ke?aku pon tak igt aku ada apply ke tidak..tapi mmg dlu aku bantai apply semua..oh melepas!~haihhh...lepas ni kena lebih alert dengan hp!~grr...
jangan beli model ini!mengikut research aku kt internet, majoriti yg pakai hp ni mempunyai masalah yg sama..Roar!Gila, dok menghasut..cokia saman mampus aku~



Ini cerita lain,,,, aku wonder r kenapa lately aku addict betol dgn milo..gilo..setahu aku, milo 3 in 1 yg aku beli untuk stok kt UTP dari bulan 7 thn lepas tak habis2 lagi..ada la aku bukak 2,3 sachet je...yg dok habis nescafe 3 in 1..sehari tak sah r kalau tak minum..gila tak bernafsu nk minum milo time kt UTP..kt rumah ni lain pulak...nescafe 3 in 1 tu tak sentuh langsung...tapi tiap pagi mak aku bancuh nescafe dgn susu pekat..aku tumpanglah sekaki..hehehe..pastu petang, malam aku dok gila dok bancuh milo...haih!pelik2..selera boleh bertukar mengikut tempat ke??hmmm3...

Ok dah azan isyak, ni sempat tulis blog sebab budak kecik tido..kalau die tgk aku dpn lappy, kompem dok merengek suruh aku bukak video lorry/backhoe/train/bus kt youtube....sebek dh pandai klik2 sendiri..dok ajar mewarna, last2 aku yg tumpang sekaki...kikikiki!

Kesimpulan dari post kali ini, selera manusia boleh bertukar mengikut tempat! Hari ni awak tak suka saya, esok2 awak suka saya pulak..!err,,,tadak kaitan,..segala kesulitan amat dikesali...>_<"


daripada
LadySasa 

Comments

Popular Posts