Feb 9, 2011

RAGAM PELAKON DRAMA


Sebut saja Wan Maimunah semua dah sinonim dengan air mata pelakon ini..tapi aku sgt sinonim dengan tuala & kain batik sarong beliau!



Meskipun terpampang nama Ellie Suriati sebagai pelakon tambahan saja, beliau akan berusaha untuk kelihatan menonjol dalam apa jua drama lakonan nya. Syabas!.Tapi aku masih mencoba untuk meniru gaya bibir die yg amat sukar nak diherot.wah unik kan!

Biarkan Aku Menangis

"Hi Semua!!mari dekat.mari dekat~~!!", ce teke iklan ape neh?aha makin santek & jelita Puan Sheila Rusly kite skrg semenjak bertudung litup ni.sejuk je mata memandang :)
Ya!aku sangat2 meminati lakonan beliau..kalo baik,mulia sgt!kalo jahat tu kemain lg jahatnye!
Rancangan masakan die pon aku suke - Ketok-ketok Ramadhon! nyum-nyum lagi2 bln puasa,menggelegaq anak tehkak akak



Bersama suami tersayang, Jinggo (laki bini pndai wat duit ni!)


p/s : ok lah takat ni 3 org pelakon jelah yek!sebenarnya ramai lagi pelakon2 idola akak...tu x termasuk lagi Erma Fatima, Sheila Mambo, Umie Aida, Norseha, Halimah Jongang(opss!!)


No comments:

Post a Comment