baju kurung?

Huarghhhhhhhhhhhhhh~!tiba2 meroyan cari fesyen baju kurung untuk kenduri bulan 6 ni...kain dah aku borong kt Jakel Jln TAR..peh!dlu time kecik2 malas betolla nak ikot mak aku soping kain..dok pk napelah nk soping2 kain ni..baju raya kan berlambak..ahaks..nampak sangat la dlu aku tak matured..tak wanita langsung!~skang siap leh pilih kain sama2...hihihi

Punyalah google image latest fesyen baju kurung..pastu mulalah jumpa fesyen tah hape2..waakakaak..tapi yang aku berkenan semua style kembang2 kt bawah..ahaks..nk buat baju kurung pahang tapi cam dh ada..terasa nk buat fesyen lain skit..wuuu~!

ni cm baju kurung pahang..tapi kt bwh tu cam ada alur2..nice2..tangan dia pon tak kembang...tapi aku dh beli kain cotton!cam tak seswai je..aisey..

ni pon cam fesyen yg first...nice2

huiyoo..cantik r kain ni..mesti mahal..ni pon kembang kt bwh tapi ada belah plak..ahaks!tapi part tangan tu aku cam tak minat skit!cekak2 plak!~

hmm..kalo nk yg bulu2 kt bawah (gmbar paling kanan), tailor boleh buat ke?kain cam nk sama dh..kaler pon lebih kurang..tapi kalo pakai ada orang nk gelak tak?bulu2 segala~wahahaA

hmm..baju cmni dh ada..taknaklah!

Aih..tapi aku rasa cam nmpak gemok je pakai baju kembang kt bawah ni...dh la aku rendah..kalo tinggi marvelous r!tapi terasa cam eager gila design yg first kt atas tu...boleh?grr..~!gedik tol~ahaks..jgn mare !

aku yg suka2 gediksss!
LadySasa@Strong Lady

Comments

  1. cam menarek je design baju kurung dato ct tu..ahaks nk wat gak~tp yg readymade ade x?*serik*

    ReplyDelete
  2. hehe..readymade design yg aku nak mesti takde..kalo ade mesti beso!woargh~

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts