FAILED!!

Hari ini 15 Mac 2011. Hari ini Selasa.Hari ini adik bongsu aku bakal menduduki ujian memandu.Malangnya aku sgt terkilan, sepanjang pembelajaran dia di sekolah memandu....rupenye inilah hasilnya

Aish patot ke aku call sekarang then remind kan die supaya jgn berbuat demikian...oh!noseee~~

Bukan ape, cuma taknak pisang berbuah 2x.!eh kalo diikutkan 4x lah kot sebab turn aku dulu 3x kot baru nak pass! huwaaaa

Semuanya gara-gara pegawai JPJ terlalu ensem sgt.sampai aku nervous time side parking!yg lain2 (termasuklah ujian tunggang motorsikal) sume passed dgn sukses since 1st day..aneh dan gatal kan bunyik nye?tehehehe :"D

p/s : ADIK!!! PLEASE LA JANGAN FAIL MACAM KAKAKMU INI.........................

Comments

  1. ececec..saja peg JPJ gak dijadikan alasan..LOLS

    ReplyDelete
  2. wei betol ar...ingt saja2 ke nk fail?haha byk duit gak nk byr tuh!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts