stressed

aku tatau nape aku stressed malam ni..woarghhhhhhhhh!rasa cam nk benti blajar~haAHhaHAH!oh no..jgnlah..dh half way..ya Allah..tabahkanlah hatiku ini...di mana mood nk buat kerja ni?perlukah aku balik tronoh esok?haih!Grik or Tronoh?kaman..

dh la food Chi-Chi dh nk abis..igtkn cukop sepaket..leh tak bawak balik lg sepaket..aih..Chi-Chi ni mkn byk tol..bankrupt la aku cmni..dh la mkn pokok lidah buaya..tak cukup dgn tu daun misai kucing pon dia nk makan?siap berdiri lg kalau tak sampai...!rumput...apatah lg!tapi bagus gak dia dh tak gigit paper lg..hihihi..tapi dh pandai skrg..dh pandai masuk bawah pagar pi rumah jiran blkg rumah!ni yg malas nk lepas kt rumput..dh pandai langkah longkang lak tu..takleh lepa lgsung..nk tangkap pon susah!pantang lepas..nk dekat skit dia lari..takot aku  bawok masuk lam cage la tu...aih..sebek ada Chi-Chi!ilang gak stressed aku..

wuuu...~bgn2 konon nk wat esemen..tapi dok melagho..nescafe dh minum tapi ngantuk plak..nampak sgt kena balik Tronoh esok..malasnya nk drive,,..haih!

Lady zzzZZZZZZ~

Comments

Popular Posts