Apr 19, 2011

MAHARAJALAWAK 2011


H A H A H A H A H A H A H A H A H A

oke cukuplah gelak utk arini mari nak share apa yg buatkan saya gelak je minggu ni..

Buat tu, buat ni, itu yang aku dengar
Tiap, tiap hari sejak aku disini
Waiter, cashier, cleaner, customer
Semuanya aku, Semuanya aku

Amek anak kau balik dari sekolah puuun kerja aku
Lepas tu nak kena hantar pulak dia pergi mengaaaji dekat Kampuungg... Baruu...

Aku buat semua... for you
Aku kerja semua... for you
Aku jadi babu... for you

Woowoowooaah

Nasiblah aku ini
Makan tido keje kat sini
Kalau tak dah lame...
Ku bakar kedai ini

Oo yeah yeah

Roslan, Kadir, kena buang sebab
Diorang curi pencungkil gigi
Bos jahat, bos jahat,
Itulah panggilan yang patut ku bagi, dia patut ku bagi

Dahla gaji aku sikit itupun kau tak pernah nak bagi
Ikut hati aku orang macam kau ni dah lama, aku! Aku!

Aku bagi kaki...
Kamu kebelakk.... PRANG!!!

Nabil Mars - Grenade


cayalah Nabil...baru nak anti kau tapi semenjak persembahan kau minggu lepas, aku dah start minat ko balik!!

Antara group2 yang menjadi kegemaran kitorg - Jozan, Sepah, Jambu, Nabil

Eh lupe plak, kan kena langgan Astro Warna kalo nak tgk Maharajalawak...bagi sape2 yang x dpt tengok tu, boleh tgk kat sini yer


p/s : x puas ati nape si Amir ni x tersingkir2 lagi...hopefully mamat kerdil tu trkeluar ari jumaat ni..ngeh!

No comments:

Post a Comment