Apr 27, 2011

PENGEMBARAAN GENG BERMULA

Happy sgt bulan ini penuh dengan aktiviti2 bersama kawan2 sekolah dan universiti.Fuh penat dowwwwww! ==="

Hujung minggu yang lepas, sekali lagi gathering geng sekolah saya diadakan berpusat di sebuah homestay di Presint 9, Putrajaya




hee..santek x?selesa lah nak duk 3hari 2malam

Sebenarnya gathering ni berjalan tanpa tentative. harulah jwbnye!yelah x kan nak santai kat rumah je kot??!dahla bangun pg pon dah lewat. buang masa betoi la...sebek ada chef tlg masakkan breakfast .Maklumlah dah nak kawen, kena practise awal2.kalo bkn skg bila lagi?

Tgh duk melahap, barulah datang idea nak g PD..tapi ada org takot sunburn..maka ke Sg Sendat jelah...Nasib baik ada Encik GPS...here we go!!!calculating ~~




saja la tu capub wat iklan syampoo *booo*


muke tgh menahan nafsu tgk org BBQ *last minit punye plan*

Dah sudah mandi...lepas gian la wey..tp still xpuas ati..nak gak marinate & BBQ sendiri!!next gath @ cherating beach resort!insyaAllah bulan depan...



Ya aku puas!!BBQ & Steamboat Buffet @ Sg. Buloh

Aktiviti malam, tengok wayang kat rumah!tak larat ah nak menapak ke Alamanda plak.haha siap ada Astro First tu tapi suma taksub nk lyn cite ni..best penuh aksi!




"If u want to live, u will obey"

p/s: penatnye nak cite...haha sambung lain kali jelah...haha tp sekali-sekala gathering dgn kwn2 lama sgt menyeronokkan lah..siyesly rasa mcm zaman2 sekolah dulu2 lah..


5 comments:

  1. wah jelesnya!jelesnya!~tak kira tak kira..ujung bulan 5 ni jom pi vacation!!!!

    ReplyDelete
  2. ala byk sgt ar wedding invitation!!

    maklom ah cuti sekolah...

    kekeke tu r ajak jln2 kL xmau..wani nk ikot..

    :D :D

    ReplyDelete
  3. aha aku on je..xdak tmpt len ke weh??sunway lagoon ke

    ReplyDelete
  4. HAHAHAHA..AKU BARU TERBACA..hahahaha..geng2 mulut besar parit..bak kate scheida

    ReplyDelete