sesal dahulu pendapatan!

aihh..nampak sgt la dlu time degree tak blaja..apa yg dibuat pon tatau?pegi klas x dpt input..ngntuk je lam klas..tahpape!bila pk2 balik cmna la aku jwb exam time dlu2?sebaik tak fail je!haih..rasa nyesal pon ada..baru skang cam phm skit2...hahaha..tu pon ngntuk gk lam klas..keh2..tahpape..marah ngn diri sndiri!pdhl dlu2 klas abis lama pon 2jam je...masa tu rase cm tepu gile..skang amik!9-1, 2-5!grrr...nyesal betol la...tah apa yg aku buat dlu?asik nk enjoy je tu la psl..wiken je mesti nk merayap!time weekdays dok melayan muvie x igt dunia..assignment ke mana..dh dkt due baru kalut cari source..yg buat sndiri bape kerat je..aih..mmg r..wasted betol..time, energy, money!berdosanya!bes la masa dlu2 kalau blajar..leh tnye kwn2..tnye lecturer..skang semua kena buat sndri..stressed!

hmm..sesungguhnya aku tersangatlah menyesal dgn zmn muda aku yg byk melagho dr belajar..pdhl time kecik2 dlu aku rajin gile..balik sekolah trus nk wt kerja sekolah..mkn pon tanak..hehehe..tapi tu zmn darjah 1-6 je kot..masuk sek menengah je rosak..paling rosak masa form 4&form 5!dtg lmbt..pndai ponteng-memonteng pergi ospital..hahaahA!bodo la..homework pon tanak buat...tmbah2 homework fizik..sbb tak suka kt cikgu fizik!boleh?klas english lak mesti sibuk nk pergi ospital sbb bosan ngn literature, cite dongeng tah pape..wahahhaa!gile~tapi aku paling smgt subject addmath..hahaha..mesti nk lwn ngn top scorer lam klas aku..tapi mesti la aku slalu kalah..tapi takpe..yg penting aku tak fail addmath cm org lain..wahahahaA~

bagusnye..kecik2 dh smgt nk blajar~

kesimpulan: sesal dahulu pendapatan!sesal kemudian takdak guna dah!~it's great if u can turn back time...but that will surely never happen lah dear...semoga esok lebih baik dr hari ini!chill!=)

Comments

Post a Comment

Popular Posts