steamboat at Putra Brasmana


huh..akhirnya merasa gk steamboat kt brasmana ni..hmm...boleh thn la rm15/pax..boleh kata murah la gk..seafood dia ketam, pastu ada ayam..then ada nasik goreng..rasa?hmm..ok kot..tapi bg aku tomyam dia manis skit..ok la..manis skit je..mmg takleh lwn tomyam pdg besar/perencah siam tu..hehhe

ni dia sos..berderet susun kt tmpt aku..

nasik goreng..boleh juga dimakan bersama steamboat..

as usual..choc ice blended..all time fav aku..keh3

muka kebulur 1

muka kebulur 2

muka kebulur 3..self-captured~opss..auww*jeles ngn kamera chunk!

tak dilupakan..performer kt situ...semak telinga..nk tgk tv pon takleh!

p/s: aisey lupa nk snap gmbo steamboat dsebabkan tgh kebuloq...chunk..jlnkn tanggungjawab anda..aku nmpak ko snap pakai kamera ko yg best tu!:P


woargh..balik2 umah sakit perut..tatau lah pasal apa..chunk tak sakit plak kan..takleh nk salahkan tomyam putra brasmana ni..tah apa yg aku mkn siang tu...ahahha..okla!mlm ni nk tido awal..pnt wt cupcake di rumah kak mai,..yey..sronok!walaupon tak pandai sgt...haahahahaA!

Lady Sasa




Comments

Popular Posts