Aug 17, 2011

BILA PUBLIC HOLIDAY JATUH HARI RABU


alhamdulillah hari ni dah 17 Ramadhan . hari ni jugak Nuzul Al-Quran di mana Perak diisytiharkan cuti umum..malangnya dpt arahan bos masuk opis jugak pagi td

baru nak merasa tido di siang hari & shopping raya kat Ipoh memandangkan hujung minggu ni terpaksa amik tempahan biskut raya.yelah pejam celik lagi seminggu lebih je nak raya oi!

baju, kasut raya sume tak beli lg..rasa x lengkap pulak..tapi kuih2 raya, kerepek & kudapan sume dah berada di hujung jari telunjuk o/( cuma duit je belum tunjuk lg $_$)

adoi kat office dah buat dekorasi aidilfitri siap!semangat tol deme2 nih....



ketupat rendang sila nikmati kawan


boss : besok semua dtg eh...sambung lagi keje yg x siap arini

staff : hahhhhh!!??besok kena dtg lg ke?ate rajin bebenor bos nk dtg wiken2 ni..besok kan ahad..

boss : ......................

p/s: siyeshit memang betol2 rasa arini cm sabtu & besok ahad..rupenye baru hari rabu!oh demmm kne bantai gelak ramai2 td..woi bila aku bleh baring2 atas katil cm dulu nih?? *yawn yawn yawn!!!* :d

2 comments:

  1. hahahahaA!en tajul sja nk test tu..tak sangka ada mangsa~opss..wei..jumaat/sabtu ipoh?
    kasut raya weiihhhhh..hahaha

    ReplyDelete
  2. nak nak!!sabtu kena blk amek biskut raya

    esok gerak kol 5 ah..aku dh warning abg tajul td xmo keje mlm lg!! :P

    ReplyDelete