red, red, red~red indian?ahaks!

yey..akhirnya jumpa juga purse yg boleh letak handphone yg tak besar!dh berbulan2 usha..kt Ipoh, Kl Sentral..last2 beli kt Taman Maju je..D'Manis hokay!peduli apa murah ke, xde brand ke...lama2 rosak gk..bukan pakai duit orang pon~kikikikiki...yg penting kaler merah!!wuuu..apsl aku obses sgt ngn kaler merah ni tatau..start dgn camera haku!dh nk dkt 2 thn tuuuuuuu~eh..start dgn henpon yg dh 2 thn tu..tapi stripe merah je la...hihihi..(bila nk upgrade?ketinggalan zaman dh pon!keke..ceitt..bosanlah iphone!bukannye aku fully utilize sgt kan!!!)<--kata2 org jeles~hahahahaA..

vroom2 pon merah menyala!dh la tak buat stiker!rasanya pakgad pon dh cam dh..asyik muka aku je..dh la plet R plak tu..which is very rare kt sini..siap ada student tnya..ni plet negeri mana..?time kt petronas dkt Falim ritu pon ada uncle tnye..U beli ke plet ni..hihihi..tak uncle!mmg kt Kangar 2 huruf je..lmbt gile~mana tak nya..org Perlis semua pakat beli plet kedah..ish2!tak larat aih nk jawab~hhehee..pakgad UTP kompem dh cam aku..asal muka aku je takde stiker...smpai tatau nk bg alasan apa tak buat stiker..wakakaka..saja malas..lgpon WKL dlu byk saman sgt!hish..tak pi settle lg cmna nk wt stiker!lgpon nak parking haram..kalau tak reg boleh park sesuka hati..kwang3~!

berjaya ltk henpon~yeye..x payah bawak handbag dh..bosan!

ting..purse murah!peduli apa aku~

wuu..dh dkt 2 thn wooo!muah3....(compact camera je..I xde DSLR)..tah2 boleh ltk dlm purse gk..camera ni nipis je~!baik aku try~

uiiii..lappy je blom merah!HMMmmm~

p/s: ni kira show off ke?hello..show off barang MURAH je pon!~opss!saja gedik nk post jugak..hehe

Lady Sasa

Comments

Post a Comment

Popular Posts