malu, malu, malu!

Pernahkah anda bermalam di hospital?Bukan sbb anda sakit. Tapi teman orang sakit..?
Ah,  itu bukan persoalannya sekarang!

Pernahkah anda teman patient di hospital, lalu mengingau sehingga memalukan diri sendiri?

OMG!~itulah yg telah saya lakukan..Entah apa yg saya mimpi, tiba2 saya menjerit.."aaaaaaaaaaaaAAAAAAhhh!!".gulp!tersentak dan terus terjaga~damnnnnn!Malu siot kt nurse~jadi untuk meng'cover' malu itu, saya terus sambung tidur saya tanpa menoleh lagi..kwang3!

Jaga orang sakit, tapi boleh tidur lena siap terjerit2..mengom!!ouh..sesungguhnya saya telah memalukan diri saya sendiri..

p/s: er..gedik tak nk bahasakan diri "saya"!:P :P :P BTW Alhamdulillah, patient itu telah discharge..dan tak lupa juga takziah kepada keluarga Noor Akmal yg baru kehilangan salah seorang ahli keluarganya.AL-FATIHAH

Lady Sasa

Comments

Post a Comment

Popular Posts