Apr 8, 2015

APEDEHAL?

Ini betul bila waktu malam je..office hour memang jimat abis!sebab takde masa nak layan
(sori.malam pun takde masa gak sebab penat nak tido!paling takleh lupa boleh terlupa birthday!ok pasni memang aku lupakan terus hahahaha)

hahahaha ingatlah orang yg tersayang di sebelah anda (khas untuk mamat/minah rempit saja)

no comment. dah kawin mestilah ada anak dan lagi dan lagi dan lagi
GST lagi dan lagi dan lagi dan lagi
senang cite, bersyukur aje apa ada, barulah dirimu berasa CUKUP


this is so not me!most of the time, i will leave it there without any action to be taken xD

opss no comment..bersangka baik (sebab takut terpijak kaki kot) :P

astaghfirullah ~~~


Alhamdulillah im proud to be SINGLE again xD

p/s : perlu ke announce sini kekdahnya? heheheh sebab rasa macam takde readers tu la kekdahnya :P :P 


and nape baru update ni?sebab dah kul 6.30 pm, perut lapar tak lunch. ada orang ajak g pasar malam tapi jual mahal :P

malaslah..malassss

Yang Single,
Aku laaaaa




2 comments:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  2. auw!cmno bleyh terlepas baca on time..baru terbaca harini,..hakhak..elehh..single..tp double to be...trima je la org tu...

    lariii~~~~~~~~~~~~~~~

    ReplyDelete