minggu yang gila

oh no!cuba kau memaksa apa kau gila.(wazzup2!mila in da house)

grrr!abeh trbengkalai FYP aku gara-gara si PDP yang durjana neh.*sigh

ingatkan pas oral presentation (xde la horror sgt), dpt a memejamkan mata selama berjam-jam.arh rupanya jangkaun (ah watever la ejaan aku!) meleset sekali

sejurus selesai presentation, aku trgedik2 ngan gta terlompat keriangan di blkg blok 5(konon2 lagi seminggu la nk grad).tp at least dah sudah selesai satu malapetaka yg dh x larat nak layan.rehearsal pon x wat.men belasah je present dpn xternal examiner tu..hua3

apa yg mendukacitakan kami, masih ada "pagad" yg gila talak menyaman org awam sesuka hati anak die je. kesian external examiners dari petronas tuh trmangu2 memandang sekeping note kuning tertampal kat viper keta beliau.(ewah2 mentang2 die pakai myvi x trgolong lam keta2 mewah, trgamak ko menyamatarafkan die ngan kami yg hina dina ini). kami tau la sape la kami nk park keta kejap je (di kawasan trlarang).tapi kami xpenah pon menghalang lalu-lintas oke! jadi saman2 yg kau berikan pada aku selama ni tu apa?apa dan apa bg korg suma?jgn ingt aku nk halalkan satu sen pon duit yg aku taburkan di finance hari itu (dahla kena byr saman abg aku skali.dems!)apekejadahnya suma ni?weekend2 pon nk saman ke?malam plak tuh.reti la aku nk mengalih parking nanti.lagipon aku park situ pasal "hujan" oke.H.U.J.A.N

oh menyimpang dari topic sebenar.nk cite pasal minggu yg hectic je.psal saman post entry yg len pon xpe..xkn abisnye aku duk cite pasal pagad utp neh (x sume kejam2 yer)..hehe xkn nak prejudis plak kat diorg ni kan.okela ptg ni aku ada TEST lagi.(yer kan dh ckp hectic mggu ni)

jangan samakan aku ngan bdk2 kat bwh ni pasal aku x sedap ati sbnrnya nak bercuti mid-sem kat umah nanti.pasal lepas abis cuti kena bertarung ngan persiapan pre-edx FYP plak.aduyai!trsiksa jiwa raga bile mendengor menatang "F" nih.F nih byk definasi die.
F=Fail=FYP
so renung-renungkan la!selamat "beramal"(ouch!ala-ala ustaz hotfm gitew)


er dah bape paragraph aku merapik nih?eh suke ati aku ar.blog aku kot (yer aku jd parasit je disini meskipon leha yg menciptanya).ngeh2

-chunk-

Comments

  1. woww...cang amukK..wei..dh r post pakai ID aku..apo nie

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts