OHHH PATOTLAH.....

semalam pukol 4.30pagi tiba2 aku terjaga sebab nyamuk aktif sangat + nak semayang apa2 yang ptot lah kan (huahauhaua)..dalam duk bertafakur tiba2 datang angin keinsafan.alang2 pas semayang ni baik aku bersahur sepam.maklom la hari khamis (poyo jer)

tengah duk kusyuk melahap depan tv.boleh pulak tv2 ni duk tayang satu rancangan "STYLO" yela..rtm ngan tv3 jer yang 24jam ada siaran.tapi STYLO ni duk tayang tajuk pasai "BAGAIMANA CARA2 UNTUK MENGHANGATKAN MALAM PERTAMA" (herk!!tiba2 berselera aku makan)

aku pon macam hurmm ok..patotlah dia tayang rancangan mcm ni time2 orang tgh lena tidor.sebab isi kandungan dia tu cm x seswai untuk tontonan umum walaupon ada ustaz/penceramah motivasi yang mengacara rancangan tersebut.LOL!!

malu ah nak cite dengan lebih detail!!muahahaha lenkali nak bangun 4.30 lagi lah :P :P


Yang Galok,

AKU

Comments

Post a Comment

Popular Posts