PERNAH TAK...........

berdua-duaan di dalam panggung wayang untuk menonton cerita hantu seram?ASTAGHFIRULLAH~

hey jangan salah sangka!!kami berjantina yang sama lah..mau tengok on weekdays pulak tu.memanglah takde orang langsung.hehe tapi 1st time jugaklah tengok berdua.selalu pon paling kurang sampai la jugak 10 orang kami tengok...tapi nak buat macamana keinginan tetiba melonjak pada hari tersebut :p :p



gambar takde kaitan dengan Jitra Mall tapi nak gambarkan jugak suasana dalam panggung aritu..tengok pulak cerita nih!!



ju-on ni memang damn!!still mengeluarkan bunyi yang sama (xreti ah nk tiru.adik aku tau kot.haha!!)sampai nak p toilet pon cm takot jer..eh bukan aku tp orang sebelah.risau nak tinggalkan die sowang2..huhu

aku :leha, xpe ke ko dok sorang2.aku nak p toilet sat
leha: aaaaaaaaaaaa (sambil wat muka cuak, nasib bek x berubah muke ju-on.dem!!)


dengan termengah2,cepat2 la aku ke toilet.sambil terpikir leha tinggal sorg2..leha ckp nak terjerit2 terlolong suke hati la..aku pon ape lg.whee!!

Yang Berlagak Berani,

AKU

Comments

  1. wei..aku bukan takot juon la...takot dok sorang2 kan de abg kt tepi tu~kalo jadi pape kt aku cmne..tapi memandangkan ko pegi toilet je x smpat la kot nk wt pape~ahahahA

    ReplyDelete
  2. haha!!psss psss (bunyi spray) bape kali tah..mgganggu sungguh..tgk2 ada kepala..aih!!

    ReplyDelete
  3. hahahah~tu la psl!cuak2..dh r 2 org je~

    ReplyDelete
  4. tahu takpe!!mana mimie nih??baru blaja nk post..haha lawak2

    ReplyDelete
  5. adoi.. sama jantina tu sbb ko gay ngan leha!! ha ha ha!!

    takot dok sorang2 kan de abg kt tepi tu~ << ele.. mmg alasan cantik punya~

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts