SEKOLAH DULU DAN SEKARANG



owww bestnya..adik aku sedang dalam form5 pon berminat nak masuk competition ni.tapi dulu2 xde pon competition camni. aku pon hairan!!dahla dia sekarang belajar di sekolah yang sama macam aku dlu .SEKOLAH MENENGAH SAINS KUALA TERENGGANU.dapat bilik pon kat level4 tapi berdepan dengan bilik aku yg dulu!!aih nasib baik x dapat bekas bilik aku dlu (bertempek2 poster kat dinding.malu!!)

sistem pembelajaran pon dah x mcm dulu.tapi yg aku hairan tahun ini cikgu dia suruh balik 2minggu sekali..atas alasan nak cut bajet (kan ekonomi kita krisis tahun baru ni).tapi untuk sementara je kot (hopefully).yelah kesian la bdk yg duduk jauh2 tu.yang adik aku ni apa lagi.semangat jela tiap2 wiken kol nak balik!ewah-ewah ini sudah lebih!aku dulu sebulan sekali nk blk pon susah taw.huh!!


oh sgt jeles ngan budak2 sekolah sekarang...dahla dapat e-book!so unfair~~



p/s: nak hantar surat kat PM jugak aci tak? :)

Comments

Post a Comment

Popular Posts