SERONOK KE SEDIH EK?

ku menangis melepaskan

kepergian dirimu dari sisi hidupku

harus selalu kau tahu

aku lah hati yang telah kau sakiti



tabahlah wahai hati..
takpela sakit ni x kan lama okeh?
lama lama hilang la tu..
menangis pon x guna.bukan orang tau pon (padahal satu opis ni dah tau kot!kantoi nangis time lunch hour.demmit)
so tolongla jangan tanya lagi kenapa
sebab aku x tau jawapannya
buat masa ni aku boleh pura2 hepi jelah
makan jangan ajak okeh?
jangan ditanya selera aku hilang entah kemana
mungkin ni lah balasan org yang kuat mkn mcm aku
orang yang hepi je tiap masa

Ya Allah,andai ini petunjukMu.aku bersyukur yang amat..ampunkan aku kerna terlalu leka dan lalai dengan nikmatMu selama ni.

Ya Muhaimin, jika aku jatuh hati..izinkan aku menyentuh hati seseorang yang hatinya bertaut padamu..agar tidak terjatuh aku dlm jurang cinta nafsu...lagi (petikan doa dari roomate aku - Siti Kathijah Wahi)

oh kalau tengok tajuk mcm xde kaitan ngan post aku kat atas ni.yang seronok nya aku baru sj pulang dari langkawi.tapi dalam seronok2 tu ada yang sedih.so menepati lah dengan tajuk kat atas ni kan?hehe

argh macamana nak balik dengan mata bengkak macam ni =_____=

Yang Sedih :(

AKU

Comments

  1. er..kantoi~kalo x cite pon aku tatau kau nangis~sudah!jgn ditangisi lagi!mari skodeng mamat hensem~wakakakaA!cang..yg pergi biarkan pergi..yg akan dtg might be better~=) insyaAllah!dun wori be hepi~~~lalalaA

    ReplyDelete
  2. warghh!!entah bila la leh tidoq lena ;(
    haha karok harus okeh!!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts