OTAK KEMBALILAH BERFUNGSI

kali terakhir aku menggunakan otak ketika menyiapkan Final Year Project pada tahun lepas!tu diibaratkan macam perah otak jugak la..

Malangnya jawatan yang disandang sekarang pon x memerlukan khidmat otak aku sangat.kantoi makan gaji buta.opss so tu yang menyukarkan aku untuk mengulangkaji balik ni!benci sungguh dengan perkataan EXAM tapi apakan daya harus jugak ditempuhi demi masa depan.Walaupun tak diberi tips.hint mahupun bayang-bayang soalan yang bakal menerjah mindaku esok.*sigh*

Apa yang penting Usaha & Tawakal.Amboi mentang-mentanglah xtahu nk studi apa, goyang kaki tengok tv jer. (marah dgn niat nak motivate diri sendiri.heh). Kalau mak aku dulu nak exam PTK macam ni jugak.malam baru pulon baca notes.like mother like daughter betol lah.hiks! :)

Anyway, goodluck untuk semua yang bakal menghadapi peperiksaan P&P uitm esok.Doakan aku jugak!mau kerja dekat ngan my hometown :(

Aminnnn....

Otak Beku,

AKU


Comments

  1. cis..blom tentu lagi buleh kije kt hometown weih!skali vacancy kt penang ke..=p =p =p

    ReplyDelete
  2. oh xmau dah utara!! :P
    timur ke barat
    selatan ke utara..no way!!

    ReplyDelete
  3. YAHOOOO MERDEKA MERDEKA MERDEKA!!
    p/s:suddenly teringat last paper kat utp :D

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts