PEJAM CELIK PEJAM CELIK

(-____-)

(O____o)

(.___.")

sudah 6bulan aku berada di perlis indera kayangan ni..huih!!sejak september 2009 hinggalah mac 2010

apa yang aku lalui sepanjang berada disini?biarlah aku dan tuhan saja yang tahu

tapi apa yang aku tahu sekarang, tibalah masa rakan2 yang lain membawa haluan masing2

ada yang hampir menamatkan master.(specially dedicated for noorulnajwa diyana,azirah,alina my housemate,k aza,k emot, k linda & wani- insyaallah) .
ada yang baru nak sambung master (congrates to my fren anis atikah.goodluck babe).
ada yang x teringin langsung nak sambung master.entah cukuplah sekadar di pinggiran begini.berbekalkan ijazah sarjana muda kejuruteraan kimia .titik

masing2 dengan pilihan mereka.kemahuan masing2.aku ucapkan semoga berjaya pada kalian.aku bangga punya kawan yang bercita2 tinggi dan punya masa depan macam korang.semoga aku mendapat inspirasi untuk melangkah ke depan dan bukan hanya melihat kejayaan orang lain.yer aku mengaku dari dulu sehingga sekarang,aku masih statik dan tiada usaha untuk melangkah.kehkeh mungkin aku takut untuk berdepan dengan cabaran.mengharapkan pada masa depan "orang lain".tapi x kemana jugak sebab istilah "orang lain" tu dah xboleh pakai lagi.aku jer yang boleh diharap sekarang.eh boleh ke?hmmm mari kita sama2 saksikan

YAKIN BOLEH!!!

p/s:diharap post ini dapat membakar semangat kawan2 yang masih berusaha menamatkan pengajian mereka.yang dah dekat2 tu.dah separuh jalan tu.ala yang gitu-gitu.xkan x paham2 lagi kan?caiyok2!!

Sentiasa Bersamamu,

AKU ;)

Comments

  1. wow~dh 6 bulan!cepatnye masa berlalu~chewah..u can do it chunk!apply la DPLI..apply seme~nanti dh dpt baru decide nak pegi ke idak~hehehhe

    ReplyDelete
  2. kalo dh mls nk apply mmg la xkn dpt

    hik hik..xpela aku seronok tgk org berjaya ;)

    rasa diri pn berjaya skali..wakaka

    ReplyDelete
  3. lupakan dia lupakan.../format chunk:\ q

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts