APRIL FOOL?

alah tak payah tunggu 1 april pon, dah boleh kena macam2 prank!

teringat pulak kejadian housemate menampal gambar aku ketika aku sedang berfoya-foya di ipoh!oh damn~siap conteng2 misai, buat symbol "WANTED" apa suma..aduh sungguh menyayat hati dan sanubariku

ni suma gara-gara salah sorang member aku nak test print pakai printer aku..dia pon satu macamlah takde gamba lain nak print.hamlau tol!!!dah print tu p tinggal plak kat atas meja aku..apalagi budak2 ni memang x boley tengok kertas2 aku bersenang-lenang..g amek trus menconteng arang!!

balik dari ipoh je, terpampang kat board!!hadui nak merajuk pon mcm x wajar jer..sapalah aku kan?diperlakukan sebegini rupa..ahhh aku tampal promo bisnes aku pon, macik cleaner p renyuk2 buang lam tongsampah!ada aku kacau periuk nasik hangpa?ahh ni misti korang bersekongkol ngan RCSU kan kan?

aku parking sat saja nk amek buku tertinggal pon dah dapat surat cinta dari pakgad.takpelah alang2 dah kena saman, park jela sampai malam.tengok2 ada pulak pakgad p tambah satu lagi!sapalah aku nak merajuk ngan depa..tapi aku still x kaco periuk nasik hangpa kan?

tapi takpe.sampai sekarang pon aku masih menyayangi UTP..masam-masam manis selama 5tahun terpahat di dalam ingatan..oh~sorila tetiba tertaip ayat dari novel..kihkih ada lagi kisah2 kenapa aku merajuk di utp..panjang sangat nak taip.arini jari gemok sebab baru lepas makan piza.sambung di masa lain yg akan datang.bye


Comments

Post a Comment

Popular Posts