I THINK I HAVE TO ....

eii x paham bahasa ke?kalau xnak tu takpayah la nak terhegeh-hegeh lagi kat cni!!orang macam ni agaknya kena bagi silent treatment kot..makin dilayan makin menjadi

ohh aku perlu berfikiran waras dan ke hadapan.masa depan x bermakna ke arah perkahwinan je sayang..(career.life.family).ikot hati mati, pesanan mak dari dulu lagi.harap2 aku pegang sampai bila2

beberapa bulan je lagi aku akan menjangkau 24!!gerunnya!!aku takmahu terpengaruh melihat kegembiraan pasangan2 sebaya aku bahagia di hari perkahwinan mereka.mungkin tu salah sebab aku pencen sementara dari dunia mukabuku..ewah!!~

pada yang tertanya-tanya, aku sihat2 jer kat cni..aku bosan pon, xkan aku nak menjerit bagitahu satu dunia kan?so chill!! :)


Comments

  1. hhahaa..apekes rm3 nk kene campor dgn utang die RM48..salah3..rm48 kena campor dgn rm2 yg dh bayo tu....baru la dpt rm50

    ReplyDelete
  2. dem..wrong comment for the wrong post!

    ReplyDelete
  3. uish!!tu ah aku pn konpius gk nk komen katne..ahaks!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts