Jul 22, 2010

KAU PERGI


Tajuk entry macam sedih dan takde kaitan dengan lirik pulak kan??hehe bukan apa, semalam "last" karok dengan jiran saya @ Cik Emi yang akan menamatkan zaman bujang anggurnya dan berhijrah ke KL plaks..

aih hilang 2 orang karok-mates selepas housemateku yang sorang tu berpindah keluar jugak

*sigh*

dah ah leha pon pergi membawa diri ke menara gading jugak..

apa2 pon aku ingin menujukan lagu untuk K Emot & Anis Atikah..Bye2 & Best of Luck korang

Kau Tetap Dalam Anganku- Azie

Sekilas ku teringat
Detik-detik yang lepas
Indahnya perkasihan
Semacam ku rasakan
Tak sanggup rasanya
Sesaat ditinggalkan

Dan seboleh-bolehnya
Ku ingin mengikutmu
Walau ke lurah dalam
Aku sanggup terluka
Demi kerana sayang
Apa jua kurela
Jiwa dan raga

Engkau saja yang sentiasa
Bermain di fikiran
Tiap masa dan ketika
Tak terlintas di hati ini
Untuk curang kepadamu
Oh kekasih

Aku berharap pendirian engkau juga
Sama-sama pertahankan kebahagiaan
Walau diacu belati tajam mengugutku
Cinta aku kasih aku tetap untukmu
Sampai ke mati
Hanya itu mampu ku beri

Tersentak lamunan
Bila diri ini disentuh
Oleh seseorang
Ku cuba damaikan
Hati yang kian berkocak
Agar perasaan sedihku ini
Tidak nampak

Di pusara ini
Ku sedia berdiri
Bersama doa-doa
Tak putus kuhulurkan
Itulah tanda kasih... kasih
Kasih yang sebenar

Wajah dan senyumanmu
Sentiasa kuangankan
Aduhai sayang oh...

p/s: best ah lagu ni..ok masuk lam lagu wajib karok!!

4 comments:

  1. lagu yg siksa untuk dikarok! wait for my return in 2 weeks! ekekke.. leh karok agik

    ReplyDelete
  2. HhahHAHA~tenkiu2..terharu wei~=D

    ReplyDelete
  3. lagi terharu dengaq aku karok lagu ni :D

    wakaka konker mic abis!

    ReplyDelete