Alalala tok tok jangan saman~

ARGhhh~balik UTP ja stress...balik UTP ja stressed!stressed manjang~~~takpuas aih cuti 2 minggu aja!!sebek smpt pi jalan2..tapi tak smpat berfoya2 ngn membe2 agi..chunk dok emo tak pasal..hihihi...sebek smpt lepak..=D =D =D

Dari utara ke selatan..selatan ke utara..haih..malas betol nk balik tadi...dh la kena drive sorang2..bosan amat..benci gila...kan best kalo ada driver..hak3...rasa cm nk mencari transport paling cepat..ceh...airport kt ipoh dh tutup pon~angin aku!tah kenapa lately rasa malas gila nk drive berejam2..sakit bontot..tatau la bontot aku makin leper ke apa...dlu tak sakit pon..ke aku makin meninggi..rasa cm seat tu rendah gila..kaki aku siap terlebih2 dah..lenguh tol...padahal aku rasa seat kelissa tu tinggi la jugakkk...hehehe..mungkinkah aku meninggi??dh 24..tapi fana ckp aku makin meninggi...ada hormon laki ke??kah2..mungkin tidak~~

Hmm..tadi dok sedap2 layan lagi sepi-6ixth sense..tetiba ternampak encik mata2 tgk dok pegang kamera..OMG!tgk2 meter 130..sah aku dah kena~~~before2 tu rasanya tak kurang dr tu..lg laju ada...wuuu...abedaaaa nk jwb apa ni..kantoi sudah...huuu...abeda...siap sedia RM300~dem!!!!Mintak2 la encik mata2 tergoda ngn aku so tak jadi nk saman...wahAhahahHAAH~excuse untuk gadis cantik..(jgn sakit mata) =p =p =p sebek dh renew road tax!!

Minggu ni dok gila layan lagu sixth sense..dlu nympah gila band ni..lagu jiwang2...lani aku terminat plak...ehehe..dh tu lagu band derang ni slalu jadi theme drama2 kt tv3..seswai je~heheh..so aku nk post lirik lagu ni..karok2~!



SEPI-sixth sense


Hapus air matamu dan jangan bersedih
Aku di sini menemanimu melukis hari
Hapus air matamu dan jangan bersedih
Aku di sini menemanimu melukis hari

Mentari pagi bawakan embun sejukkan hati
Aku di sini menatap engkau menangis sepi

Oh sepi, sepiku
Janganlah bersedih hati

Hapus air matamu dan jangan bersedih
Aku di sini menemanimu melukis hari
Hapus air matamu dan jangan bersedih
Aku di sini menemanimu melukis hari

Oh sepi, sepiku
Janganlah bersedih hati

Hapus air matamu dan jangan bersedih
Aku di sini menemanimu melukis hari
Hapus air matamu dan jangan bersedih
Aku di sini menemanimu melukis hari


=oh bulan==

Comments

  1. a ah ko makin tinggi,x kan aku makin pendek lak kn?haha..xnk ngaku! =p xpe leha..aku ngerti perasaan ko nk balik utp tuh cmne..menyampah gile tahap nk marah semua org dlm bas yg aku naek tuh..tu x tmasuk nk kene menyusahkan membe2 amik kt dpn gate utp tu lagi..ko la antara org tu!haha..tp siyes rase dh xnk btol dh cmtu tp redha je la..go Leha!haha

    ReplyDelete
  2. wahahahahaA~takpe aku leh je amik..bosan r dok lam bilik..rupenye bes gak if letak tv kt dapor...ada tmpt lain untuk melepak~

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts