"Chi-Chi"

Grr..Tetiba marah kt adik pasar malam~apsl jual rabbit!tgk aku dh beli ni ha~~wahhahahaA!tahpape dh beli nk marah plak kan..ishh...abeda aku dpt imagine muka kegelian mak aku..abg aku?mesti dok acah2 nk sembelih...wuuuu...cuak nk bwok balik ni...hhahaaA!

Gara2 beli rabbit..abis project aku tak jalan..dedem..nk salahkan Chi-Chi jugak tu..pdhl tak ckup source..pergi pinjam thesis kt library lg aku cam terkedu tatau nk buat cmna..pergi interbiu kilang pon cm tak membantu,,.tu tak cakap lg P&ID kwn aku dr Indon...waaaaaaa!cmna ni...hish!~nk jumpa sv segan takdek progress...dush dush!rasa cm hape je..

Chi-Chi ni suka plak berak merata..ni yg malas nk bg keluar cage!sebek taik die kering..ahaks..risau takot kencing merata je..nk bg toilet train pon tak reti..senang lg jaga budak~wakakakkaA!food pellet die takmo mkn sgt..nk gak mkn biskut dgn paper!boleh?smlm aku tido awal..abis die mengamuk2 cakar paper n cakar cage..nk keluar la tu!~ahaks

tgk..time beli dia letak dlm paper cmni gara2 kehabisan cage..~baik je dok dlm ni..


Chi-Chi's wearing lens..:P

wuu..itam itu Perillys..tak pasal2..:P

suka gmbar ni..nmpak tol lion head dia tu..nnti dh beso lg r..~

tgh curious..takdak apa2 la kt situ!



from 
hAkItA@chi-chi

Comments

Post a Comment

Popular Posts