May 5, 2011

FULL VIDEO "A" BUKAN NAMA SEBENAR


sebelum...........

aku
: Eww yucks geli doww tgk AnuAr nye full video nih...
bf : Astaga..mane tahu entah2 tu bukan die..
aku: hah ni nape nk backup2 sgt plak nih?sokong PKR eh?
bf : Yelah bukan ke haram percaya benda yg belom tentu ada bukti yang sah..jgn percaya cakap org...aih awk ni~
aku: ........ *insap seploh minet* yelah-yelah bukan dia!

selepas...........

kwn: tapi aku rasa memang die lah weyyy
aku :x baek doww..mana ada bukti yang sah lg..kita x boleh menuduh tanpa bukti
kwn: oh oke oke
aku : tapi ko tgk sampai abes ke full video AnuAr tu?
kwn: tadi kemain ckp xbek tuduh tanpa bukti..yg ko sebut video die tu nape?
aku : err...da xtau nak sebut apa.memang sah2 nama video tu dia yg punya *sigh*


p/s: hmmm susahnye nak hilang kan prasangka burok nih tp apa2 pun tunggu dan saksikan saja lah..Tuhan Maha Mengetahui...Dia Yang Maha Menilai..kita ni semua sedarjat je.xbek nak menghukum sesiapa

2 comments:

  1. aah!betol~aku sokong ayat last..patotnye kena tutup aib org..ni dh terbalik r dunia skrg..
    hari2 brita sama je..muak betol~

    ReplyDelete
  2. siap terpampang lam buletin utama tuh!

    aih malu org kampung nengok nye

    o__O

    ReplyDelete